Dove Men Extra Fresh sprchový gél 400 ml
Kód: 103867Podrobný popis
Sprchovací gél pre mužov na telo a tvár daruje pokožke vďaka technológií Micro Moisture hydratáciu, čím ju chráni pred vysušením a po sprchovaní zanecháva príjemný pocit. Bol vytvorený špeciálne pre potreby mužov, takže zvlhčuje a zjemňuje aj ich hrubšiu pokožku. Nechajte sa rozmaznávať jemnou penou tohto gélu a nalaďte sa na nový deň osviežujúcou a povzbudzujúcou vôňou.
Vlastnosti
1. jemná pena šetrne umýva pokožku tela a pleť tváre, odstraňuje nečistoty
2. ošetruje pokožku a pleť, hydratuje ich a vyživuje
3. dodáva celému telu pocit dlhotrvajúcej sviežosti a čistoty
4. pomáha chrániť pred ďalším vysušením a poškodením
5. posilňuje pokožku, dodáva jej pružnosť a hebkosť
6. navonia kožu osviežujúcou, chladivou vôňou
7. povzbudí zmysly a dodá energiu do nového dňa
Použitie
Aplikujte na mokrú pokožku pri sprchovaní či kúpeli, jemne vmasírujte a následne dôkladne opláchnite. Používajte na telo a tvár.
Zloženie
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, PETROLATUM, ACRYLATES COPOLYMER, PARFUM, GLYCERIN, MENTHOL, COCAMIDE MEA, SODIUM CHLORIDE, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, TETRASODIUM EDTA, DMDM HYDANTOIN, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, CI 17200, CI 19140, CI 42090. Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Z dôvodu prípadných zmien odporúčame kontrolovať zloženie výrobku priamo na jeho obale.
Balenie
400 ml
Dodatočné parametre
Kategória: | Sprchovacie gély |
---|---|
Hmotnosť: | 0.46 kg |
Šírka: | 7,6 cm |
Dĺžka: | 4,8 cm |
Výška: | 20 cm |
Váha: | 0,460 kg |
Balenie: | 400 ml |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Výrobca: Unilever
V roku 1883 uviedol zakladateľ na trh vo viktoriánskom Anglicku mydlo Sunlight - bolo priekopnícke a malo jasné poslanie: popularizovať čistotu a sprístupniť ju obyčajným ľuďom. Bol to udržateľný život, už vtedy. Dnes máme 400 značiek a stále nás ženie vpred naše poslanie.
Chceme urobiť viac dobrého pre našu planétu a našu spoločnosť - nielen znižovať svoj negatívny dopad. Chceme reagovať na spoločenské a environmentálne problémy, ktorým svet čelí, a chceme vylepšiť životy ľudí skrze naše výrobky.
Unilever je priekopníkom, inovátorom a tvorcom budúcnosti už viac ako 120 rokov - a plánujú v tom pokračovať. Majú v pláne to dosiahnuť udržateľným spôsobom. V súčasnosti zastrešuje viac ako 400 značiek.
Savo
Signal
Rexona
Surf
Dove
Domestos
Cif
Coccolino
Axe